پیتر دراکر: هدف هر کسب و کاری، ایجاد و نگه داشتن مشتری است
«حرکت گستردهی سازمانها به سمت استقرار سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری نشان از اهمیت روز افزون نقش مشتریان در موفقیت و عدم موفقیت سازمانها دارد. امروزه سازمانها برای شناسایی و جذب مشتریان، فروش و ارائهی محصولات و خدمات خود در تلاشند تا به کمک سیستمهای مدیریتی مناسب و یکپارچه، مدیریت اثربخش این حوزه حیاتی از فعالیتهای سازمان را محقق سازند.
مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM «یک استزاتژی برای مدیریت تمام رابطهها و تعاملات یک شرکت با مشتریان بالقوه و مشتریان فعلی آن است و کمک میکند که سوددهی کسب و کار افزایش یابد.
درباره این سایت